Gólyatábor Sarudon

"A jászberényi Nagyboldogasszony Katolikus Óvoda, Kéttannyelvű Általános Iskola és Gimnázium 9.a osztálya Sarudon gólyatáborozott augusztus 31. és szeptember 1. között. Baranyi Nikoletta a tábor egyik résztvevője a következőképpen idézi fel a két nap történéseit. „Hétfő reggel fél nyolc után indultunk útnak osztályfőnökünk Szalainé Tóth Erzsébet és Kalláné Erős Emma tanárnő kíséretében Szarvasra. Nagyon izgultunk, hiszen sok osztálytársunkkal most találkoztunk első alkalommal. Közel két órás buszozás után megérkeztünk a Szarvasi Arborétumba. Idegenvezetőnktől sok érdekes információt megtudtunk az Arborétum növényeiről és persze az ott élő állatokról is. Ezt követően átsétáltunk a Mini Magyarország makettparkba. Itt Magyarország szinte minden történelmi jelentőségű épületének kicsinyített mását megtalálhatjuk. A makettpark megtekintése után elindultunk a szállásunkra Sarudra. Vacsora előtt megérkezett Muhari Ferenc tanár úr, akivel együtt imádkoztunk, majd következett a vacsora. Vacsora után sokat beszélgettünk, nevetgéltünk. Másnap reggeli után elindultunk Poroszlóra az Öko centrumba.

A Tisza-tavon részt vettünk egy hajókiránduláson, ahol megismertük a tó élővilágát és a történetét. Megnéztük a főépületben található akváriumot és felsétáltunk a kilátóba is, ahonnan gyönyörű kilátás tárul elénk. Egy kis pihenés és falatozás után sajnos már indulni kellett haza. Fáradtan, de élményekkel feltöltődve érkeztünk vissza délután Jászberénybe. Az osztály szerint nagyon jól sikerült ez a kis kirándulás, hiszen egy kicsit más oldalról is sikerült megismerkednünk egymással, nem csak az iskolapadból. Köszönjük Betti néninek, hogy megszervezte számunkra ezt a tábort és reméljük, hogy ez csak a kezdet volt és még sok közös kirándulásban lesz részünk az elkövetkezendő 4 évben” - írta Kelemen Csilla.